הרצאות המוח הדינאמי

כל ההרצאות

כל ההרצאות חוויתיות עם טיפים וכלים רלוונטיים ליישום בחיי היומיום ניתן גם להזמין סדנאות מודלריות לפי נושאים

שיפור יכולות ומיומנויות בתנועת כל הגוף

ספורטאים מתאמנים רבות על דיוק וביצוע תנועות שונות ומגוונות. בשונה מהמקובל, אפשר בתהליך קצר וממוקד לשפר כל תנועה בכיף ובהנאה תוך שחרור מתסכולים ואימונים מפרכים ולעיתים אף מיותרים. פחות שווה יותר. ללמוד לרכב על אופניים בפחות מ-18 דקות, לשפר תנועות בכדורגל, כדורסל, אמנות לחימה, ריקודי בטן וטניס, לרוץ מהר יותר, לקפוץ גבוה יותר - כל אלו הן מקצת מהדוגמאות בהן הצליחו משתמשי השיטה לשפר את הביצועים שלהם בתחום המבוקש. הרצאה אינטראקטיביות עם טיפים וכלים ליישום בחיי היומיום לשיפור פיסי משמעותי.

העלאת מוטיבציה ומניעת שחיקה

מוטיבציה היא הדלק והמצפן המכוונים אותנו למטרות ופעולות שיממשו את הרצונות שלנו. עם הזמן, נוצרת שחיקה בכלל ובאימון בפרט הבאה לידי ביטוי בעייפות כרונית ומתח רב. מצבי לחץ ומתח מתמשכים מדללים את המשאבים הפיסיים, הרגשיים והמנטאלים וגורמים לתפקוד נמוך בחיי היומיום. בהרצאה מרתקת זו נלמד איך לעורר את המוטיבציה, לטפח אותה ולהפעילה לטווח ארוך. הרצאה מעוררת השראה במיוחד לספורטאים ומאמנים עם טיפים וכלים ליישום בחיי היומיום.

שיפור הזיכרון

בעידן הדיגיטלי נדרש האדם לידע רב ויחד עם זאת הזיכרון של האדם בלתי ממוצה או ירוד יחסית למאה הקודמת. מכשיר הסמארטפון, המחשב על סוגיו ואמצעי ניווט שונים מתחרים על הזיכרון האנושי. האם אימון מוחי בלבד משפר את הזיכרון או שנדרשות פעולות נוספות למיקסום הזיכרון? הרצאה משעשעת עם טיפים וכלים ליישום בחיי היומיום לשיפור הזיכרון.

שחרור מכאבים (כאבי ראש/גב) ומיגרנות

הרצאה אינטראקטיבית הסוקרת את הגורמים לכאבים לרבות הגורם הראשון לנכות ממנה סובלים 1.1 מיליארד אנשים בעולם! גילויים מרעישים מעולם המדע והרפואה לדרכי התמודדות חדשניות ויחד עם זאת פשוטות ליציאה מכאבים וחזרה לאיזון בחיים. הרצאה חשובה לכל מי שרוצה להתגבר על תופעות של כאב על סוגיו במקומות שונים בגוף.

שחרור עקה (סטרס) והפגת לחצים

בעידן הדיגיאטלי של היום כל אחד הוא משתמש כבד באמצעים טכנולוגים כמו מחשב, טלפון חכם, טלויזיה, טאבלט ועוד. יותר ממחצית משתמשי המחשב סובלים מסימפטומי לחץ בעיניים כגון כאבי ראש, ראייה מטושטשת, לחץ, מתח וכאב הנגרמים מעבודה עם מסכי מחשב על סוגיו כמו גם בעולם של תחרותיות והישגיות. לחץ ומתח מלווים את חיי היומיום ופוגעים בתפקודים היומיומיים לרבות ראייה, חשיבה ואיכות החיים. הרצאה מעוררת השראה לחיים של שלווה ורוגע מול מצבים משתנים בחיי היומיום.

המגיפה השקטה של ה-121

מהי המגיפה השקטה של ה-121 והגורם הראשון לנכות ממנה סובלים 1.1 מיליארד אנשים בעולם? מהם הגורמים ל"מוחות שבורים"? עובדות מוכחות להמרצת יכולות המוח ודרכי התמודדות חדשניות ויחד עם זאת פשוטות להתמודדות עם קשיי למידה והפרעות קשב וריכוז. הרצאה פורצת דרך המנפצת 5 מיתוסים הפוגעים באיכות חיים ותחושת חיוניות טובה בחברה של היום.

שפה בונה שפה הורסת

בעידן הפייסבוק, תופעת ה"שיימינג" מציגה בכיעור רב כי למילים יש כוח השפעה רב. המקלדת הפכה לכלי הנשק ההרסני ביותר בעשור האחרון ומוכיחה כי "חיים ומוות ביד הלשון". עובדות מדעיות מרתקות המוכיחות חד משמעית איך בחירת המילים משפיעה באופן מודע ובלתי מודע על תוצאות ידועות מראש. התנהלות, תהליכים וקבלת החלטות בהם לבחירת המילים יש חלק השפעה. הרצאה מרתקת המותירה את המשתתפים חסרי מילים נוכח עובדות הנחשפות כאן לראשונה.

מיקוד ויצירתיות

בחיי היומיום אנו מוצפים במידע רב באמצעי המדיה השונים. בעבודה עלינו לקרוא ולעבור על חומר מקצועי רב. איך מבחינים בין עיקר לטפל? כיצד נמנעים מפרטים מיותרים, רעשי רקע ומתמקדים בעיקר? האם אפשר לראות את התמונה השלמה והפרטים או שאחד בא על חשבון השני? הרצאה חדשנית בשילוב מולטי-מדיה ממחישה את המשמעות של מיקוד בראייה, קשב וחשיבה וכיצד מיקוד מעורר את היצירתיות הטמונה בכל אחד.

שיפור הראייה

יותר ממחצית משתמשי המחשב סובלים מסימפטומי לחץ בעיניים כגון כאבי ראש, ראייה מטושטשת וסימפטומים אחרים הנגרמים מעבודה עם מסכי מחשב. תעשיית המשקפים הפכה את המוצרים שלה למותגים בדגש על אופנה ופחות על שיפור פונקציונאלי של הראיה. ניפוץ מיתוסים הקשורים לראיה, היעדר שמש, תזונה ועוד. הרצאה מאלפת על שיקום מעיורון עם תרגילים שימושיים, טיפים וכלים לשיפור הראייה באופן מיידי.

לילות לבנים בלי שינה

ידוע ששינה טובה ורצופה תורמת רבות לתפקוד מיטיב ואיכות חיים. יחד עם זאת מבוגרים רבים סובלים מחוסר שינה ונדודי שינה ונאלצים להירדם רק בעזרת תרופות. מהם הגורמים לחוסר שינה ונדודי שינה ואיך ניתן להתגבר עליהם. בהרצאה מרתקת זו נגלה את חשיבותה של השינה ואיך ניתן בתהליך של איזון לפעולה להירדם במהירות ובקלות באופן טבעי ויעיל. הרצאה מעוררת השראה ומשחררת לשינה טובה ועמוקה.

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

אם את חווה קשיים כלשהם בתהקדמות בתכנית ו/או חוסר שיתוף פעולה או כל קושי אחר, את מוזמנת לפתוח קריאה בדחיפות בתמיכה ושירות לקוחות על מנת לקבל הדרכה מותאמת אישית להתקדמות בהצלחה בתכנית.

התחברות לאתר