ברגעים אילו ממש נשלחה אליך הודעה במייל.אם אינך רואה אותו בדקות הקרובות, כדאי לחפש את ההודעה בתיבת דואר הזבל/קידומי מכירות.
רגע לפני שאת הולכת,
בנתיים אני מזמינה אותך לעקוב אחרי ברשתות החברתיות
לאן לשלוח את פרטי הגישה להדרכה?
אנחנו נלחמים בדואר זבל.אפשר להסיר את עצמך בכל עת.
אם את חווה קשיים כלשהם בתהקדמות בתכנית ו/או חוסר שיתוף פעולה או כל קושי אחר, את מוזמנת לפתוח קריאה בדחיפות בתמיכה ושירות לקוחות על מנת לקבל הדרכה מותאמת אישית להתקדמות בהצלחה בתכנית.