שאלון/משוב בסיום שלב 1 בתכנית די להרטבת לילה און-ליין

*להזכירך, כל הקשיים הנוספים נובעים בין היתר מחוסר שינה. ברגע שהשינה של הילד/ה תהיה איכותית יותר הדבר יבוא לידי ביטוי בכל התחומים.
*השאיפה היא להביא למצב שבמהלך הימים הבאים המצב ישתנה - זה סימן שהתרגילים עובדים! יש להתאזר בסבלנות!
*הגוף שלנו הוא מערכת חשמלית וכל מכשיר חשמלי בחדר עלול לפגוע ולהפריע לאיכות השינה. לכן, מומלץ להמעיט במכשירי חשמל בחדר ככל האפשר ו/או להוציא מתקע החשמל (ולכסותו בכיסוי פלסטיק) בזמן השינה.
*ארוחה כבדה הכוללת מאכלים כמו בשר או בצקים דורשת כ-3 שעות עיכול – דבר המכביד על המערכת ומונע הירדמות מהירה ושינה איכותית (למעט בערב שבת וחג... )
*להזכירך, ככל שאת רגועה יותר, הילדים והסביבה רגועים יותר. את משמשת דוגמה ומודל לחיקוי. ככל שתאמצי את התרגילים לשיגרה שלך, כך יעשו גם הילדים שלך.
*שימי לב, כל שינוי הוא משמעותי. כרגע איננו מחפשים להגדיר אם זה טוב או רע אל אם קיים שינוי. כל עוד יש שינוי (לכל כיוון) זה אומר שהתרגילים משפיעים. כמו בסערה בים הגלים גבוהים ולאט לאט נעשים קטנים יותר והים הופך לשקט.
רשמי לפניך מה עשית בערב קודם לכן לפי הנקודות הבאות: זמני ארוחה, מקלחת ושינה
• האם היו חברים בבית או התארח/ה אצל חברים
• האם היה חוג או פעילות אחרת
• האם היו ויכוחים קלים כגדולים סמוך לשינה
• איזה סיפור סיפרתם לפני השינה
• איזה תרגיל עשיתם לפני השינה
• האם נתת חיבוק לפני או אחרי התרגיל

*אם ענית כן – מומלץ להמשיך ולחזור על אותן פעולות בדיוק בבחינת העתק והדבק לשחזור ההצלחה. כמובן אם הילד/ה מבקשת תרגיל/ים נוספים לזרום עם רצון הילד/ה

*אם ענית לא – תראי מה את יכולה לשנות על מנת שהתוצאה תהיה אחרת על פני ההנחיות שלימדתי.

מטרת שאלון/משוב זה היא לשמש כלי עזר להתנהלות בתכנית. ככל שיש יותר תשובות של "כן" ההתקדמות שלך בתכנית היא על פי ההנחיות והסיכוי להביא לשיפור השינה והפסקת הרטבת לילה גדלים והולכים. ככל שיש יותר "לא", מומלץ לפעול בדרכים יצירתיות להפוך את ה"לא" ל-"כן". רמז: דוגמה אישית תמיד עובדת. ככל שההורים מתרגילים יותר את התרגילים בנוכחות הילדים ומזמינים אותם להצטרף לעשות יחד איתם, ככל שההורים מדברים על תועלות התרגילים מהחוויה האישית שלהם: "היום מישהו הרגיז אותי בעבודה. הלכתי ועשיתי את התרגיל XX וזה עזר לי מאד".​

תזכורת: שאלות הדורשות תשובה של כן או לא בבקשה לענות על פי רוב המקרים. אם ברוב המקרים – כן בבקשה לסמן כן ולהיפך. להצלחת התכנית, חשוב לעודד את הילד/ה לצאת מה-לא ולהתקדם ל-כן. בהמשך התכנית השיעורים תומכים במהלכים אילו.

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

אם את חווה קשיים כלשהם בתהקדמות בתכנית ו/או חוסר שיתוף פעולה או כל קושי אחר, את מוזמנת לפתוח קריאה בדחיפות בתמיכה ושירות לקוחות על מנת לקבל הדרכה מותאמת אישית להתקדמות בהצלחה בתכנית.

התחברות לאתר